با حضور استاندار البرز، افتتاح کارخانۀ فارمدپلاست تولیدکنندۀ گروانول PVC و قطعات پلاستیکی گرید پزشکی

  • بهمن ۱۴۰۰
  • دیدگاه غیر فعال شده است

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و برنامه‌های دولت سیزدهم برای بهره‌برداری از طرح‌های مختلف عمرانی، زیربنایی، و صنعتی  در سراسر کشور؛ کنسرسیوم دیالیز ایران با ۲۰ سال سابقه در تولید محصولات مصرفی دیالیز از جمله انواع صافی‌های دیالیز، موفق گردید مجهزترین کارخانۀ تولید  قطعات پلاستیکی پزشکی با ظرفیت سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون قطعه و همچنین تولید گرانول  پی وی سی پزشکی با ظرفیت ۲۰۰۰ تن به نام فارمد پلاست پویان را با حضور دکتر عبدالهی، استاندار البرز و جمعی از مسئولین استانی تاسیس کند.

به گفتۀ ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز: شرکت فارمدپلاست پویان در زمینۀ تولید قطعات دیالیز و قطعات تزریق پلاستیکی پزشکی فعالیت می‌کنند و با سرمایه گذاری بالغ ۸۶ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم برای ۱۵۰ نفر به بهره‌برداری رسیده است.

محصولات این کارخانه نه تنها نیازهای دیگر کارخانه‌های کنسرسیوم دیالیز ایران و کشور را  تامین خواهند کرد بلکه صادرات تضمین شده‌ای به دیگر کشورها خواهد داشت؛ به گونه ای که بسیاری از محصولات آن از هم اکنون توسط شرکت‌های خارجی پیش خرید شده است. شایان ذکر است محصولات این مجموعه با استفاده از ماشین آلات نوین این صنعت و با رعایت الزامات استاندارد ISO 13485، cGMP  تولید می‌شود و توان رقابت با برترین برندهای دنیا را دارد.

۱۴۰۰۱۱۰۶

نویسنده

قبلی «
بعدی »